Oeps. Helaas is de normale website tijdelijk niet bereikbaar.

Via deze tijdelijke Webpagina worden de belangrijkste gegevens getoond.

AllUnited probeert het probleem z.s.m. op te lossen!

Inloggen

Wedstrijdschema

do 28-03-2024
Bardienst avond: 19:00 - 23:30 Afgeschermd persoon, Afgeschermd persoon
vr 29-03-2024
Bardienst Avond Vrijdag: 19:00 - 23:30 Afgeschermd persoon
Senioren Hussel: 11:00 - 12:00 Afgeschermd persoon, Afgeschermd persoon
za 30-03-2024
Toernooi Bar 1300: 13:00 - 18:00 Afgeschermd persoon, Afgeschermd persoon

Geef jouw naam aan een baan

Een aantal tennis- en padelbanen dragen inmiddels de naam van een van onze leden. Wil jij dit ook? Voor een bedrag van € 75 zetten wij jouw naam een jaar lang op een baannummeringsbord. 

Wat zijn de mogelijkheden? Voor- en achternaam Achternaam, eventueel een dubbele Wat kan niet: Een bedrijfsnaam, hiervoor hebben we winddoeken, banners en stickers Meerdere namen op één bord Een voornaam met een dubbele achternaam  Hoe meld je je aan?Aanmelden doe je door een mailtje te sturen naar sponsor@tpceindhovennoord.nl De opbrengst gaat dit jaar naar onze jeugdcommissie die zoveel activiteiten voor de jeugd organiseert. Je draagt dus meteen bij aan de ontwikkeling van onze jeugd!  


Nieuwe bestuursleden

Tijdens de ALV van 18 maart is Sanne Thijssen gekozen tot nieuw bestuurslid. Daarnaast kunnen we aankondigen dat we ook een nieuwe Secretaris gevonden hebben: Natascha Tielemans - Oosterbaan zal deze bestuursfunctie gaan vervullen. [EN BELOW]

Van vertrekkende bestuursleden Zwannet Dijkstra en John van der Made hebben we tijdens de ALV afscheid genomen. We zijn hen dankbaar voor hun bijdrage in de afgelopen jaren.  We zijn erg blij, het bestuur weer voltallig - dat wil zeggen, voorzien van 7 bestuursleden - te hebben gekregen. Met de nieuwe enthousiaste krachten zetten we het bestuurswerk voort en hopen daarbij ook gebruik te kunnen maken van de frisse nieuwe inzichten van deze verse leden.  Namens het bestuur,  Rob van GoolVoorzitter New Boardmembers At the 18 March ALV, Sanne Thijssen was elected as a new board member. In addition, we can announce that we have also found a new Secretary: Natascha Tielemans - Oosterbaan will take up this board position. We said goodbye to outgoing board members Zwannet Dijkstra and John van der Made at the ALV. We are grateful for their contribution in recent years.  We are very pleased to have regained a full board of seven members. With the new enthusiasts, we will continue the board work and hope to also benefit from the fresh new insights of these fresh members.  On behalf of the board,  Rob van GoolChairman


Paviljoen krijgt nieuwe inrichting

Tijdens de ALV van 18 maart is door de werkgroep aankleding paviljoen de nieuwe inrichting gepresenteerd. De werkgroep heeft gekozen voor het ontwerp van WOON interieurstyling en advies. De werkzaamheden voor de nieuwe inrichting van het paviljoen starten in juni.

Zoals je kunt zien op de visuals wordt de bar verlengd, komen er 2 tappunten en is er meer ruimte om verschillende soorten dranken te koelen en uit te serveren. Ook krijgt het paviljoen nieuw meubilair: langwerpige hoge tafels en vierkante lage tafels met stoelen in verschillende kleuren. Het definitieve meubilair moet nog besteld worden, de visuals geven een indruk van hoe het eruit kan komen te zien. Planning Begin juni wordt de huidige bar gesloopt en komt er een tijdelijke bar in de bestuurskamer. Medio juni wordt de nieuwe bar geplaatst, eind juni is de oplevering en de uitvoering van diverse andere werkzaamheden. Verschillende commissies zijn nog bezig met bepaalde aspecten van de nieuwe inrichting. Tent Voorafgaand aan het voorjaarstoernooi is er een tent geplaatst aan de voorkant van het paviljoen. Deze tent creëert extra capaciteit tijdens de drukke competitieavonden op vrijdag en biedt vervangende ruimte tijdens de aanpassingen van het paviljoen in juni. Een gedeelte van het paviljoen kan in die periode wel gebruikt worden.


Inschrijving Ivo Verharen Open Jeugdtoernooi geopend

Het Ivo Verharen Open Jeugdtoernooi wordt dit jaar georganiseerd van 24 tot en met 30 juni. Jeugdleden van onze eigen en andere clubs kunnen deelnemen in de categorieën tennis en padel.

 

Aanmelden voor het toernooi kan via deze link, de deadline is vrijdag 7 juni.


Klusochtend 30 mrt

Op zaterdagochtend 30 Maart pakt het park & accommodatieteam samen met het paviljoenteam weer wat werkzaamheden op in en om het paviljoen en het park. Ze kunnen daar extra hulp bij gebruiken. Het gaat om diverse klussen op en om het paviljoen. Ook zullen er tuinklussen zijn.

 

 

 

Er wordt tussen 9.00 uur en 9.30 uur verzameld in het paviljoen en tussen de middag zal er een voor een lunch gezorgd! Mogelijk daarna is er nog ruimte om bepaalde klussen af te maken. Meld je via een van de volgende mailadressen aan als vrijwilliger voor de klusochtend op zaterdag 30 maart: pena@tpceindhovennoord.nl of Frans.van.leeuwen@tpceindhovennoord.nl


Vergeet je niet in te schrijven voor het Weekendtoernooi

Beste tennissers en padellers!
Op zaterdag 4 en zondag 5 mei is het tijd voor de tweede editie van het TPC Weekendtoernooi met als thema ON SAFARI. Het concept blijft hetzelfde als afgelopen jaar: je schrijft je met minimaal 4, maximaal 8 tennissers of padellers in voor 2 dagen sport en gezelligheid in de wildernis! Bedenk een passende teamnaam en kom gekleed in het thema van het toernooi (anti-lopen, hongerige leeuwen, the big five, ..... wees creatief!)! Naast de wedstrijden hebben wij allerlei toepasselijke side-events, zijn er genoeg hapjes en drankjes en is er op zaterdagavond* een feestavond inclusief BBQ. 

 

> Naast jullie toppers op onze tennis en padelbanen, speelt PSV ook op zondag 5 mei en hier hebben wij natuurlijk aan gedacht... de wedstrijd is bij ons live te volgen! Misschien zijn ze dan al kampioen maar hoe kun je je zondag nu beter spenderen dan met een hapje, drankje, tennis of padel én de wedstrijd van PSV tegen Sparta?! HEB JIJ JE AL INGESCHREVEN?!De inschrijving sluit op zondag 21 april, maar wacht niet te lang en trommel je vrienden, teamleden, collega's of buren op en doe mee met ons toernooi!  Check onze site voor meer informatie en volg ons op social media (Instagram: tpcweekendtoernooi, Facebook: TPC Weekendtoernooi).  Sportieve groetjes,De TPC Weekendtoernooi commissie Allon, Beau, Iris, Johan, Laudy, Leanne, Lucia, Marijn, Marina, Max, Sybren, Tara    *Uiteraard zijn wij allemaal 2 minuten stil op zaterdag 4 mei i.v.m. Dodenherdenking.


Inschrijving zomercompetitie padel geopend

De inschrijving voor de zomercompetitie padel is geopend. Teams kunnen via deze link (eerst inloggen op de website) tot en met 7 april aanmelden voor deze competitie.

Data zomercompetitie padel


Competitiespelers draaien verplicht bardienst

Vanaf de komende voorjaarscompetitie draaien alle competitiespelers, die deelnemen aan de externe KNLTB-competitie tennis of padel, verplicht een bardienst. Deze maatregel is ingesteld, omdat we als club al langere tijd een probleem hebben om alle bardiensten ingevuld te krijgen. En competitiespelers regelmatig gebruikmaken van de faciliteiten in het paviljoen.

Wat houdt deze maatregel in?Als je in 2024 deelneemt aan een of meerdere van de externe competities en je doet geen ander vrijwilligerswerk (bestuur/commissie/werk- of bardienstgroep), dan ben je VERPLICHT om je aan te melden voor een competitie- of toernooi bardienst. Iedere competitiespeler dient dit per competitieronde zelf te doen via de Clubapp (in menu onder bardiensten) of Website -> Menu -> Bardiensten (achter de inlog). Let op: kies competitie- of toernooi bardienst! Deze staan open in maart/april/mei. Voorbeeld: Je speelt voorjaars- en najaarscompetitie. Dan meld iedereen uit jouw team zich aan voor minimaal 2 competitie of toernooi bardiensten, minimaal één in het voorjaar en minimaal één in het najaar. Uiteraard mag je:  ook extra helpen en je aanmelden voor een competitie of toernooi bardienst als je al op een andere manier vrijwilliger bent 😊; je aanmelden voor een van de bardienstgroepen via bardiensten@tpceindhovennoord.nl  Hier op de website (eerst inloggen) lees je meer over wat dat precies inhoudt.     PeilmomentWe gaan ervan uit dat alle competitiespelers hun steentje bijdragen op een van de beschreven mogelijkheden. Mocht je niet aan deze verplichting hebben voldaan, op het peilmoment van de desbetreffende competitie, dan zal je worden uitgesloten van deelname voor alle competities van 2025.   COMPETITIE PEILMOMENT Voorjaarscompetitie Tennis/Padel 2024 31 juli 2024 Zomercompetitie Padel 2024 30 september 2024 Najaarscompetitie Tennis/Padel 2024 30 november 2024 Wintercompetitie Tennis/Padel 2024-2025 31 maart 2025 Instructieavonden bardienstOp donderdag 29 februari en 16 april zijn instructieavonden bardienst. Tijdens deze avond kun je kennismaken met de taken die horen bij een bardienst. Zo leer je de ins & outs van de bar, de kassa en bijvoorbeeld het tappen van een biertje. VragenVoor vragen kan je altijd terecht bij Ambro (06-47078319) of Lotte (06-14694709) Wij rekenen op jullie!!! Met sportieve groet, Ambro, Lotte en de bardienstplanners Marcel, Marij en Inge


Let op! Zet je fiets goed op slot!

Fiets gestolen.

Op donderdag 25 januari is er een fietsendief actief geweest op het terrein van TPC Eindhoven Noord. De elektrische fiets van één van onze leden is gestolen. De fiets stond op slot, tegenover het paviljoen, maar is toch meegenomen. Wees alert, zet je fiets (dubbel) op slot en meld het als je iets ziet wat je niet vertrouwd.


Update padelrestricties

Met de uitbreiding van 4 nieuwe padelbanen is het begrijpelijk dat we als bestuur steeds vaker de vraag krijgen over de momenteel geldende padelrestricties en hoe lang die nog zullen gaan duren. [EN BELOW]

Het gaat om de volgende restricties: géén mogelijkheid tot reserveren van een padelbaan voor nieuwe leden die lid zijn geworden sinds 23 april 2023 (muv jeugd en leden woonachtig op een reeds geregistreerd adres); maximaal 2x per kalenderweek een padelbaan reserveren op piektijden (incl. training); een wachtlijst voor mensen die pas lid willen worden zodra ze ook direct mogen padel spelen. Ondanks dat het met vier banen extra makkelijker om een padelbaan te reserveren, heeft het bestuur besloten alle bovengenoemde maatregelen voorlópig nog in stand te houden. Het huidige winterseizoen, met in het nieuwe kalenderjaar ook nog de nodige opzeggingen, maakt dat het momenteel géén representatieve periode is om de padelbaandruk betrouwbaar te kunnen meten. Medio april zullen we opnieuw de tennis- en padelbaandruk meten om het afbouwen van padelrestricties, mogelijk gefaseerd, te heroverwegen.  Hartelijk dank voor jullie begrip en geduld!  Met sportieve groet,  Rob van Gool - Voorzitter TPC Eindhoven Noord ------------------------------------------------------------ Padel restrictions update With the addition of 4 new padel courts, it is understandable that we are getting more and more questions about the padel restrictions currently in place and how long they will last. The following restrictions apply: no possibility of reserving a padel court for new members who have joined since 23 April 2023 (except youth and members residing at an already registered address); maximum reservation of a padel court twice per calendar week at peak times (incl. training); a waiting list for people who only want to become members once they are allowed to play padel immediately. Despite the extra four courts making it easier to reserve a padel court, the board has decided to keep all the above measures in place for the time being. The current winter season, with the necessary cancellations in the new calendar year, means it is currently not a representative period to reliably measure padel court pressure. We will measure tennis and padel court pressure again in mid-April to reconsider the phasing out of padel restrictions.  Thank you very much for your understanding and patience!  With sportive regards,  Rob van Gool - Chairman TPC Eindhoven Noord


Ledverlichting geĂŻnstalleerd

De ledverlichting bij de tennisbanen is afgelopen week geïnstalleerd. Het bedrijf Lumosa dat de verlichting installeerde, maakte een filmpje van het installatieproces dat kun je hieronder bekijken. 

    Huisregels ledverlichtingOm op de juiste manier van deze verlichting gebruik te maken, zijn er een aantal huisregels die we hieronder op een rijtje zetten: De ledverlichting zal worden gestuurd op basis van het afhangen!: dat wil zeggen dat de baanverlichting 5 min voor aanvang van de afhangperiode automatisch aangaat en 15 min na afloop van het afhangen automatisch uitgaat; Om te voorkomen dat de verlichting ongebruikt aanstaat, is het belangrijk dat je een reservering uit het afhangsysteem haalt als je de reeds gereserveerde baan niet gaat gebruiken. Voor uitzonderingen komt er in de hal een iPad te hangen waarmee handmatig de lampen uit en aan kunnen worden gezet; In dit document staan alle huisregels rondom de ledverlichting op een rijtje. Wij gaan de eerste weken goed monitoren hoe het werkt en zullen mogelijk nog aanpassingen doen. Wanneer je een vraag of bevinding hebt over de LED verlichting, horen wij dat graag. Je kunt hiervoor een mail sturen naar park@tpceindhovennoord.nl  


Banen niet bespeelbaar door sneeuw

Alle banen (padel, kunstgras en smashcourt) zijn voorlopig niet bespeelbaar door de winterse weersomstandigheden. Op dit moment is niet bekend wanneer de banen weer in gebruik genomen kunnen worden. We houden je via de Clubapp en site op de hoogte.


Nieuwe ledenadministratie

Graag willen we jullie voorstellen aan de nieuwe ledenadministratie: Rineke Raas (voorzitter), Titia de Haas en Paula Tielemans. Per 1 maart nemen zij het stokje over van Arda Gijsbers & Karin Brouns. Rineke wordt de voorzitter van de ledenadministratie. Komende weken vindt de overdracht plaats.

 

Karin en Arda,
Ledenadministratie TPC Eindhoven Noord

 


TPC Weekendtoernooi 2024

Op zaterdag 4 en zondag 5 mei 2024 vindt bij TPC Eindhoven Noord de tweede editie van het Weekendtoernooi plaats met als thema “On Safari”! Een tennis- en padel dubbeltoernooi (18+) waaraan je als team van minimaal 4 en maximaal 8 spelers kunt deelnemen. Bedenk een leuke teamnaam die te maken heeft met wilde dieren (bijv. the big five, eye of the tiger, de antilopen… wees creatief ;)), kom verkleed als wild dier en win een prijs voor het team dat het beste gekleed gaat.  

InschrijvenVia dit formulier kun je je inschrijven. Het inschrijfgeld is €27,50,- per persoon.  Wat krijg je daarvoor?  2 dagen tennis/padelwedstrijden in poulevorm (niet voor KNLTB); Heerlijke BBQ; Gezellige feestavond; Leuke side-events; Prijs voor de beste (team-)outfit; Mooie prijzen voor de winnende teams!  Vragen Heb je vragen, neem dan contact op via weekendtoernooi@tpceindhovennoord.nl of laat een opmerking achter in het inschrijfformulier. 


Padel laddercompetitie voor dames

Vanaf 1 januari 2024 start er binnen onze club een padel laddercompetitie voor dames. Je speelt iedere twee weken een wedstrijd tegen andere leden van onze club. Lees hieronder in het document hoe de interne laddercompetitie gespeeld wordt en hoe je je op kunt geven.


Nieuw op de tap, La Trappe Blond

Sinds kort op de tap bij TPC Eindhoven Noord, La Trappe Blond.

La Trappe Blond is een goudgeel trappistenbier met een witte schuimkraag en een rijke smaakbeleving. De fruitige en frisse aroma’s gaan mooi samen met zoete geuren van mout en aroma’s die doen denken aan specerijen. Het resultaat is een toegankelijk, prikkelend bier met een licht zoete, zacht bittere en moutige smaak. De vriendelijke afdronk wordt gekenmerkt door een combinatie van zoet en een zachte bitterheid


Nieuwe padelbanen bespeelbaar

Vanaf donderdag 26 oktober kunnen de nieuwe padelbanen in gebruik worden genomen. Padelbanen 7,8,9 en 10 zijn vanaf die datum via de ClubApp te reserveren. LET OP: de bewegingssensoren zijn nog niet geleverd, dus je zet de lampen met een schakelaar bij de banen aan en uit. Bij iedere nieuwe baan kun je deze schakelaar met een sleutel bedienen. Laat deze sleutel erop zitten en het verzoek om de lampen uit te doen als je als laatste de baan verlaat. Eind oktober worden de bewegingssensoren geleverd en gaan de lichten via die sensoren aan en uit.


*"Voor en door de leden"* 🔛 *dringend hulp nodig*

Vrijwilligers gezocht voor bar- en keukendiensten tijdens Open Najaars Toernooi

 

 

Nu de indeling van het toernooi bekend is en je weet wanneer je moet spelen, zou het fijn zijn als je zou willen kijken of je de club kan helpen door een van de openstaande bar/keukendiensten in te vullen. Je kan je aanmelden in de Clubapp onder menu->bardiensten of bel/app Inge 06-46006458 om je te laten indelen.   Ook als je niet deelneemt aan dit toernooi is jouw hulp uiteraard van harte welkom! En uiteraard geldt dit niet alleen nu... maar gedurende het hele jaar hebben we mensen nodig om al het VRIJWILLIGERSWERK te doen.   *Fijn als eenieder een steentje bijdraagt aan onze mooie club*   Kom op mensen... zorg er samen voor dat de openstaande diensten zsm gevuld worden zodat niet altijd alles op dezelfde schouders terecht komt ☺️   Ons motto van onze club is nog steeds *VOOR EN DOOR DE LEDEN* 🙌🏻🎾


WDWC Save the date

Ook dit jaar organiseren Bokt en TPC Eindhoven Noord weer samen de gezellige Woenselse Dubbel Winter Competitie.

Voor deze winter competitie kan je je inschrijven in de catergorieën DD, HD en GD. Er zijn 10 speeldagen die plaatsvinden op zaterdag en je speelt een wedstrijd van een uur. De organisatie zorgt voor lekkere hapjes en een boel gezelligheid. Inschrijving start op 9 sept  


Vanaf 14/7 wegwerkzaamheden rondom ons park

In verband met wegwerkzaamheden is het vanaf 14 juli tot medio november niet mogelijk om vanaf de Marathonloop de Vijfkamplaan en Estafettelaan in te rijden en v.v.
De Vijfkamplaan en Estafettelaan blijven in deze periode bereikbaar vanaf de zijde Fakkellaan.  

In totaal gaan deze werkzaamheden bijna een jaar duren en zullen in verschillende fases ervoor zorgen dat ons park lastiger te bereiken is. Houd er dus rekening mee als je met de auto of fiets naar onze club komt. De wegwerkzaamheden hebben te maken met de aanleg van de HOV-lijn (Hoogwaardig Openbaar Vervoerlijn). Meer informatie kun je vinden op deze pagina.


Zondagavond 11 juni start padelhussel

Zondagavond 11 juni gaat om 19.00 uur de padelhussel weer van start.

Enthousiaste vrijwilligers hebben de organisatie van de padelhussel weer nieuw leven ingeblazen. Dus vanaf zondagavond 11 juni weer elke week om 19.00 uur lekker husselen!


Notulen ALV 20-03-2023

De notulen van de ALV van 20-03-2023 staan online.

Op maandag 20 maart heeft de Algemene Leden Vergadering plaatsgevonden. De notulen zijn hier te lezen inclusief de bijlages. 


Vrijwilligers gezocht voor werkgroepen Fase 1

Ben jij een ster in interieur styling of ben jij gezegend met "groene vingers"? 

Dan zijn wij op zoek naar jou! 

   Nu er goedkeuring is, na stemming tijdens de ALV van 20-03-2023, voor Fase 1 van het plan Toekomst Park en Paviljoen zijn de voorbereidingen in volle gang. De plannen voor de uitbreiding van de padelbanen worden steeds concreter en ook voor de upgrade van de smashcourtbanen lopen de gesprekken met de gemeente.  Alleen het uitvoeren van al deze plannen kunnen wij niet zonder de inzet en input van onze leden. Daarom zijn wij op zoek naar “Eigen huis & tuin” specialisten voor onderstaande werkgroepen:   Aankleding paviljoen  Het duurt nog even tot de grote verbouwing van het paviljoen gaat plaatsvinden. Tot het zover is willen we al wel wat aanpassingen doorvoeren (bar, keuken en paviljoen) om een aantrekkelijkere uitstraling van het paviljoen te creëren. Heb je affiniteit met, of ben je goed in interieur styling? Ben je een echte doe het zelver? Of kan je goed organiseren en plannen? Dan zijn wij op zoek naar jou!  Aankleding rondom padelbanen  Met de komst van de nieuwe padelbanen hebben we een uitdaging om het park er aantrekkelijk uit te laten zien. Heb je hier al bepaalde ideeën over: hoeveel groen, bankjes, overkapping, etc. En heb je groene vingers, inzicht in een logische opbouw en/of ben je handig in organiseren en plannen? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Denk jij nu: "Dit is echt iets voor mij!” stuur dan een mail naar: voorzitter@tpceindhovennoord.nl o.v.v. Werkgroepen aankleding paviljoen en park.       


WIN EEN TRIP VOOR JOUW CLUB NAAR LIBÉMA OPEN!

 

Van 12 tot en met 18 juni wordt op het terrein van het Autotron in Rosmalen het grootste internationale grastennistoernooi van Nederland gespeeld: Libéma Open. Hoe gaaf zou het zijn als jij met jouw vereniging op de tribune kan zitten, om samen te genieten van toptennis van het hoogste niveau?

evian®, Official Water Supplier van de KNLTB heeft daarom een toffe winactie bedacht: win voor jouw vereniging een busreis voor 50 personen (inclusief tickets) naar de halve finales van Libéma Open op zaterdag 17 juni. Wat moet je daarvoor doen? Vul het formulier volledig in en wie weet win jij die trip voor jouw club of één van de evian prijzenpakketten.  Klik hier voor de actievoorwaarden.


Bar toppers gezocht!

Heb je altijd al eens een biertje willen tappen, of een keer ervaren hoe het is aan de andere kant van de bar? Pak nu dan je kans!

De bardiensten-commissie zoekt voor de aankomende maanden helpende handen voor toernooien en evenementen.

Voor de komende maanden hebben we, tijdens toernooien en evenementen, nog een flink aantal openstaande bardiensten.  Je hebt een gezellige middag of avond en je draagt gelijk je steentje bij binnen de vereniging.  Kom jij ons helpen? Via de clubapp - menu - bardiensten kan je zien welke diensten nog open staan en er ook direct één inplannen. Is het de eerste keer of alweer lang geleden? Kom dan naar de instructieavond in het paviljoen op dinsdag 30 mei om 19.00 uur, we kijken uit naar je komst. Heb je nog vragen? Weet ons te vinden via bardiensten@tpceindhovennoord.nl De Barcommissie.


Interne Tenniscompetitie 23-24 van start

De poule-indelingen van de Interne Tennisompetitie 23-24 van TPC Eindhoven Noord zijn vastgesteld en de interne competitie kan van start. De poule-indeling voor de HE volgt in de eerste week van mei, check zelf rond die tijd even of de bestanden online staan. [EN BELOW]

Poule-indelingenDe poule-indelingen zijn terug te vinden op de website en kun je hier downloaden. Je moet (vanwege privacy redenen) eerst inloggen op de website.  VragenBij vragen, stuur een mail naar: internetennis@tpceindhovennoord.nl ----------------- Dear participants of the Internal Competition Tennis 2023, The groupings of the Internal Tenniscompetition 2023 of TPC Eindhoven Noord have been determined and the internal competition can start. The pools for the HE (Mens Single) will follow in the first week of May, please check yourself if the files are online. The pools can be found on this websitepage and can be downloaded. You have to login to the website first (for privacy reasons).  QuestionsFor questions, please send an email to: internetennis@tpceindhovennoord.nl    


Update ledenaantal: wel tennis- geen padellid

Het bestuur heeft per direct besloten nieuwe seniorleden (personen van 18 jaar en ouder) wel toe te laten als tennis- maar niet als padellid. Dit besluit is genomen, omdat we willen voorkomen dat de druk op de padelbanen nog verder toeneemt. We hebben op dit moment 1750 actieve senioren en dat is, met de huidige zes padelbanen, de reeds eerder bepaalde bovengrens. De maatregel is van tijdelijke aard. Wanneer de beperking opgeheven kan worden, hangt mede af van de snelheid waarmee de nieuwe padelbanen aangelegd kunnen worden.

Wachtlijst padel Als nieuwe leden (voorlopig) alleen willen tennissen, dan kunnen ze direct lid worden van onze club. Tijdens het aanmeldproces wordt duidelijk dat ze tennislid worden en geen mogelijkheid hebben om een padelbaan te reserveren. Als nieuwe leden aangeven dat ze alleen willen padellen, dan worden ze op een wachtlijst geplaatst. Hoe lang ze daarop staan, is onder andere afhankelijk van de aanleg van de nieuwe padelbanen. We houden je de komende maanden op de hoogte van de actuele ontwikkelingen. Mocht je vragen hebben, neem dan contact op met een van de bestuursleden.  


Statiegeld op blikjes vanaf 1 april

Vanaf 1 april zit er statiegeld op blikjes en ga je per blikje 0,15 extra betalen. Als je de blikjes inlevert, krijg je het statiegeld helaas niet terug. De opbrengst van het statiegeld gaat naar de club. Natuurlijk mag je ze meenemen en zelf inleveren. 

Bij het paviljoen komen bakken te staan waar je blikjes in kunt gooien. Graag zonder deuken, zodat deze door een apparaat gescand kunnen worden. Nog niet alle blikjes zijn voorzien van statiegeld, maar alles kan ingeleverd worden om te recyclen. 


ALV stemt in met bestuurswissel en investeringen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) op maandag 20 maart hebben de ruim negentig aanwezige leden ingestemd met de bestuurswissel en de investeringen in 4 nieuwe padelbanen, led-verlichting, het opknappen van 5 tennisbanen en de aankleding van het paviljoen (Fase 1 van het advies van de werkgroep Toekomst Park en Paviljoen).

Foto-onderschrift: Chris (l) en Ton (m) nemen afscheid van het bestuur en krijgen als dank bloemen van Ambro (r). Op de achtergrond de nieuwe voorzitter Rob van Gool.

De werkgroep ontwikkelde het afgelopen half jaar een advies voor het bestuur. Ze haalden onder andere input op bij de leden via een enquête. Tijdens de ALV presenteerde de werkgroep haar bevindingen. In hun advies beschrijven ze drie fases en de investeringen die daarbij horen. Het bestuur vroeg tijdens de ALV toestemming aan de leden om te investeren in Fase 1. Verzamelen van data Ton Paulusse deelde namens het bestuur complimenten uit aan de werkgroep: “Jullie hebben goed gekeken naar wat de mogelijkheden zijn.” Of de volgende fases uit het adviesrapport ook uitgevoerd gaan worden, hangt af van de ontwikkelingen binnen en buiten de vereniging. De werkgroep benadrukte dat het verzamelen van data, over hoe vaak leden een baan reserveren en wat voor soort baan, belangrijk is voor toekomstige beslissingen. “Hoe kwalitatiever die informatie, hoe beter inzicht je krijgt in interesses van de leden.” Gruwelijk ingezet De ALV stond ook in het teken van een bestuurswissel. Voorzitter Ton Paulusse en penningmeester Chris Methorst namen tijdens de ALV afscheid van het bestuur. Ze waren allebei vijf jaar actief als bestuurslid en stelden zich niet beschikbaar voor een nieuwe termijn. “Ton en Chris zijn allebei clubmensen die zich gruwelijk hebben ingezet om bij deze en de voorgaande vereniging alles in goede banen te leiden”, aldus bestuurslid Ambro Slegers. Chris zat sinds 2018 voor de tweede keer in het bestuur. “Ik heb met veel voldoening, en af en toe frustratie, deze functie vervuld en neem met een trots gevoel afscheid. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het financiële beleid zo verder uitgevoerd gaat worden.” Ton liet weten dat hij zijn voorzittersrol met veel plezier heeft uitgevoerd. “Het was leuk om te doen deze en de vorige termijn. Ik heb er zowel binnen als buiten de club leuke contacten aan over gehouden. Goed dat er nu andere leden zijn en komen om deze nieuwe vereniging verder op te bouwen.” Mooie dingen Rob van Gool en Hans Reker volgen de twee op als voorzitter en penningmeester. Die laatste functie zal door een duo ingevuld worden. Hans Beer zal op de achtergrond het bestuur mede ondersteunen op financieel vlak. Rob bedankte de aanwezige leden voor hun vertrouwen: “Ik heb veel zin om met dit bestuur de komende jaren mooie dingen te gaan doen voor deze vereniging.” De rest van het bestuur bestaat uit John van der Made (vice-voorzitter), Ambro Slegers (bestuurslid tennis/padel), Zwannet Dijkstra (secretaris), Henk Schalkwijk (bestuurslid park & paviljoen) en Lotte van Breemen (bestuurslid tennis/padel). Zij had zich verkiesbaar gesteld en gaat voor een nieuwe termijn als bestuurslid. Meer informatie De notulen van de ALV en de bijbehoren stukken worden binnenkort gedeeld via de mail en website. Voor vragen kun je contact opnemen met het bestuur via secretaris@tpceindhovennoord.nl  


Advies werkgroep Toekomst Park & Paviljoen

Tijdens de ALV op maandag 20 maart presenteert de werkgroep Toekomst Park & Paviljoen het advies dat ze aan het bestuur hebben uitgebracht. Dit advies is gebaseerd op de input uit de enquête, die in november 2022 is uitgezet onder de leden van onze club, op gesprekken met (bestuurs)leden en eigen onderzoek.

Fase 1 Tijdens de ALV vraagt het bestuur om toestemming aan de leden voor het uitvoeren van Fase 1 uit het adviesrapport 'Investeringen in balans TPC Eindhoven Noord 2030'. Het volledige advies, en met name de opzet en inhoud van Fase 1, zal tijdens de ALV worden toegelicht. Bovendien is er ruimte voor het stellen van vragen. Hierna zal er worden gestemd over het voorstel. Klik hieronder voor het volledige adviesrapport.  Uitnodiging ALV De ALV vindt op maandag 20 maart vanaf 20.00 uur plaats in het paviljoen. Op 7 maart heb je per mail een uitnodiging voor de ALV met de agenda en andere bijbehorende documenten ontvangen. Voor vragen kun je contact opnemen met het bestuur via secretaris@tpceindhovennoord.nl


3 teams gesponsord door Dunlop

Dunlop is de nieuwe hoofdsponsor van TPC Eindhoven Noord. Een van de afspraken in het sponsorcontract is dat we als club ieder jaar drie competitieteams van maximaal 5 personen mogen aankleden. We hebben besloten om in de voorjaarscompetitie 2023 1 tennis-, 1 padel- en 1 jeugdteam (geel) aan te kleden en de teams te bepalen d.m.v. loting. Op woensdag 8 maart heeft de loting plaatsgevonden en zijn de teamcaptains geïnformeerd.

De volgende teams krijgen de Dunlop competitiekleding:

Voor vragen kun je terecht bij Ambro Slegers of Lotte van Breemen via Ambro.slegers@tpceindhovennoord.nl en Lotte.van.breemen@tpceindhovennoord.nl  


Pas de nieuwe clubkleding op 11,12 of 13 maart

Speel jij binnenkort in de nieuwe clubkleding? Samen met Intersport en Dunlop is er een set kleding samengesteld voor senioren en junioren. Op de bovenkleding (shirt, trui en jack) zal het clublogo gedrukt worden. Tijdens het eerste weekend van het Voorjaarstoernooi kun je in het paviljoen de nieuwe clubkleding passen:

Bestellen Je hebt tot uiterlijk 14 maart de mogelijkheid om de kleding via onderstaande bestelformulier te bestellen. Dit formulier kun je inleveren tijdens een van de pas-sessies of mailen naar lotte.van.breemen@tpceindhovennoord.nl Ophalen De kleding kun je vanaf begin april ophalen bij Intersport Biggelaar, bestellen = betalen & ophalen!


Conclusie EnquĂȘte: investeren in padel en kwaliteit tennisbanen

De Werkgroep ‘Toekomst Park en Paviljoen’ heeft in november 2022 via een enquête de leden van TPC Eindhoven Noord gevraagd hun mening te geven over de toekomstige inrichting van het park en paviljoen.

 

Belangrijkste conclusiesDe belangrijkste conclusies uit de enquête: dat investeringen in het paviljoen met name nodig lijken om piekmomenten op te vangen. Er is echter meer behoefte aan investeringen in het uitbreiden van het aantal padelbanen, liefst met behoud van tennisbanen, en verbetering van beschikbaarheid en kwaliteit tennisbanen. Daarnaast worden investeringen in uitstraling van het park als belangrijk gezien; denk hierbij aan aankleding van paviljoen maar ook meer groen en betere aankleding naast de baan. SamenvattingKort na het afnemen van deze enquête is al geïnformeerd over de respons en verdeling, zoals hier is terug te lezen. In onderstaande samenvatting wordt dieper ingegaan op de open vragen en input die verzameld is door de werkgroep. Deze inzichten zijn een belangrijke basis geweest voor het advies dat de werkgroep eind februari 2023 gegeven heeft aan het bestuur van TPC Eindhoven Noord. Foto's: Mark Verlijsdonk


Geslaagde klusochtend

De ramen van het paviljoen zijn gewassen, de platanen gesnoeid, padelbanen schoongemaakt en het voormalige paviljoen van Prinsejagt opgeruimd. Een groep vrijwilligers heeft afgelopen zaterdag, 25 februari, een hoop klusjes uitgevoerd om het park en paviljoen er weer netjes uit te laten zien. Als dank voor deze inzet verzorgde de paviljoencommissie een lekkere lunch.


Bardienstvrijwilligers gezocht

Voor de WDWC, die aanstaande zaterdag 11 februari gespeeld wordt en het Voorjaarstoernooi, 11-19 maart, zoeken we nog vrijwilligers om een bardienst te draaien. Een overzicht met de diensten die nog open staan, kun je vinden in de Clubapp (menu en dan kopje bardiensten) of op de website (achter de inlog bij Over de Club en dan kopje bardiensten). Voor vragen neem je contact op met bardiensten@tpceindhovennoord.nl 

Instructieavonden
Op 6 maart en 13 april zijn er vanaf 19.00 uur instructieavonden. Je krijgt dan een uitleg over de werkzaamheden die bij een bardienst horen.


Interne dubbel ladder Padel

[EN BELOW]
Wil jij meerdere keren in de maand padelwedstrijden spelen? Geef je dan op voor de interne dubbel ladder Padel! Iedereen kan meedoen, ongeacht je speelsterkte. Speeldata zijn flexibel, je speelt wanneer het jou uitkomt.

Hoe werkt het? De ladder is al in volle gang; Je komt in een ‘ladder’ (klassement) met alle spelers die meedoen; Elke 2 weken start een nieuwe ronde, waarin je automatisch gekoppeld wordt aan een tegenstander van jouw niveau; Je wisselt van plek als je wint van iemand die hoger staat; Je bepaalt onderling wanneer je speelt, dus je speelt wanneer het jou uitkomt; Je kunt makkelijk rondes overslaan of je uitschrijven als je niet meer mee wilt spelen. Hoe geef ik mij op? Download de KNLTB Match app (iOS of Android); Ga naar Flexcompetities; Zoek en geef je op voor Padel TPC Eindhoven ; Voor dubbel laddercompetitie Padel moeten beide spelers de app downloaden. 1 speler geeft daarna het team op Voor vragen kun je altijd terecht bij knltb@scalasports.com.    [EN] Do you want to play multiple matches? Then sign up for the internal Padel double ladder! Everyone can participate, regardless of your playing strength. Dates are flexible, you play when it suits you! How does it work? The ladder is already in full swing enter a 'ladder' (leaderboard) with all players who participate; Every 2 weeks a new round starts, in which you are automatically linked to an opponent of your level; You switch places if you win against someone higher in ranking; You decide together when you play the match, so you play when it suits you; You can easily skip rounds or unsubscribe if you no longer want to play How do I sign up? Download the KNLTB Match app (iOS or Android); Go to Flex competitions; Search and sign up for Padel TPC Eindhoven For doubles, both players must download the app. 1 player then specifies the team For questions you can always contact knltb@scalasports.com  


Resultaten enquĂȘte toekomst park & paviljoen

De Werkgroep ‘Toekomst Park en Paviljoen’ heeft via een enquête de leden van TPC Eindhoven Noord gevraagd hun mening te geven over de toekomstige inrichting van het park en paviljoen. Hierbij koppelen we alvast de eerste resultaten aan jullie terug.  

Actief meedenken We hebben 504 van de 2083 verzonden enquêtes retour ontvangen. Dit komt neer op een respons van 24%. De verdeling van de ingevulde enquêtes per spelsoort, is bijna identiek aan de verdeling van onze leden, de enquête is wat ons betreft representatief. Een mooi resultaat waaruit blijkt dat onze leden actief meedenken over de toekomst van onze vereniging: bedankt! Analyse De werkgroep is momenteel bezig de uitslag van de enquête te analyseren. Naast het hoge aantal responses, hebben we zeer veel suggesties ontvangen bij de open vragen. Dit geeft zowel ons als de overige commissies veel inzicht in wat leeft binnen de vereniging. De leden geven onze vereniging gemiddeld een 7,7 (met een nps-score van 6). Daarnaast laten jullie bijna unaniem weten je veilig te voelen op ons park en jullie willen een verdere verduurzaming van ons park en paviljoen. Paviljoen bezetting De resultaten met betrekking tot ons paviljoen waren overduidelijk. Naast goede suggesties over de toekomstige inrichting geven jullie aan dat ons paviljoen op reguliere dagen de capaciteit aankan, maar op piekmomenten vinden jullie de capaciteit onvoldoende. We gaan verder met jullie input om te komen tot een afgewogen advies over de toekomst van ons park en paviljoen. Bedankt voor jullie input! Werkgroep Park & Paviljoen


Update: gebruik van je nieuwe pas

[EN BELOW] De paslezers om toegang te krijgen tot ons park, zijn vorige week allemaal vervangen. Om de deur te ontgrendelen, houd je je nieuwe pas voor de lezer en “keypad”. Zodra de deur ontgrendeld is, gaat het groene lampje knipperen.

  Zwarte knop Bij de poort is het gebruik van de ‘zwarte’ knop ook gewijzigd. De sleutel kan niet meer gebruikt worden om de toegangspoort te ontgrendelen, voor bijvoorbeeld externe competitieteams of bezoekers. De bardienst, de teamcaptains of leden met een machtiging kunnen de poort ontgrendelen via de paslezer in de keuken (naast de deur richting het voorraadhok). Door de pas 2x voor de lezer te houden, werkt de zwarte knop voor iedereen. De poort wordt automatisch vergrendeld, zodra het paviljoen gesloten wordt. Verhuur Voor de verhuur zullen de keypads gebruikt gaan worden om een persoonlijke en tijdelijke code te kunnen uitgeven aan de huurder van de baan.   *****************************************************************************************   Using your new pass   The pass readers to access our park were all replaced last week. To unlock the door, hold your new card in front of the reader and “keypad”. Once the door is unlocked, the green light will flash.   Rental For the rental, the keypads will be used to issue a personal and temporary code to the tenant of the tennis/padel court.      


Nieuw toegangssysteem in de lucht

[EN BELOW] Het nieuwe toegangssysteem voor ons park is in de lucht. Dat betekent dat je vanaf 8 december alleen nog maar toegang hebt met je nieuwe pas. Als je voorheen betaalde met je KNLTB-pas, dan moet je die nog niet weggooien. Want betalen met de nieuwe pas is nog niet mogelijk. Het kassasysteem moet hier nog op ingericht worden. Heb je je nieuwe pas nog niet opgehaald? Als er bardienst is, kun je je pas ophalen in het paviljoen. 

The new access system for our park is up and running. This means that from 8 December on you will only have access with your new pass. Haven't picked up your new card yet? If there is bar service, you can pick up your pass in the pavilion. If you used to pay with your KNLTB pass, don't throw this pass away yet. Because paying with the new card is not yet possible. The cash register system isn't set up for the new pass, you can still use the old one.


Nieuwe ledenpas in gebruik vanaf 5 dec

[EN BELOW] In de week van 5 December (week 49) gaan we een nieuwe ledenpas gebruiken. De KNLTB stopt met het uitgeven van een fysieke ledenpas en daarom stappen we over op een alternatief. De nieuwe TPC-ledenpassen kunnen in het clubhuis opgehaald worden op de volgende data:

Wat betekent dat voor jou?  De KNLTB-pas kan na de week van 5 december niet meer gebruikt worden voor toegang tot het park of het clubhuis. Je hebt daarvoor je nieuwe persoonlijke TPC-ledenpas nodig. Door deze nieuwe pas in te voeren, sluiten we het huidige paviljoen en de natte ruimte van het voormalig Prinsejagt-paviljoen goed aan op het toegangssysteem van TPC Eindhoven Noord. Met de nieuwe ledenpas blijft het mogelijk om te betalen in het paviljoen.   New membership card in use from 5th DecemberIn the week of December 5th (week 49) we’re going to use another membership card. The KNLTB decided to provide a digital KNLTB-card only, so that is why we have to use an alternative. The new TPC membership card can be collected in the TPC clubhouse on:  Monday 7th and Wednesday 9th November 9.15 - 10.45 hrs; Wednesday 9th November 18.45 - 20.15 hrs; Sunday 13th November 9.45 - 12.00 hrs; Monday 14th November 18.45 - 19.30 hrs.  What will change for you?After week 49 you have nog longer access to the park and clubhouse with your KNLTB-card. For access you will need the new TPC-card. With this new card the access to the park, TPC clubhouse and facilities of the previous Prinsejagt clubhouse will be enhanced. With the new membership card it is still possible to pay in the clubhouse.


Help jij mee vrijwilligers te werven?

Met een club van meer dan tweeduizend leden zou het niet moeilijk moeten zijn om vrijwilligers te werven. Dat is het helaas wel. We denken dat iedereen wel een steentje kan en wil bijdragen. Alleen de vraag is hoe komen we erachter wat ze willen doen? En hoe motiveren we leden om een keer vrijwillig een bijdrage te leveren? Met een werkgroep Vrijwilligers wil het bestuur bovenstaande antwoorden in kaart brengen.

We willen deze werkgroep zo breed mogelijk samenstellen en zoeken allerlei soorten leden (tennis, padel, jong & oud). Heb jij ideeën over het werven van vrijwilligers? En wil je met het bestuur en andere leden daarover brainstormen? Meld je dan aan door een bericht te sturen naar Ton Paulusse: ton.paulusse@tpceindhovennoord.nl


Denk mee over herinrichting park

Het bestuur is samen met de padelwerkgroep bezig om na te denken over de uitbreiding van de padelbanen. Met deze werkgroep willen we de hele (her)inrichting van het park meenemen. We zoeken nog een drietal leden die vanuit een bredere (tennis)blik meekijken en -denken over de juiste inrichting en ligging van onze padel- en tennisbanen. 

Heb je zin om hier een bijdrage aan te leveren? Neem dan contact op met Lotte van Breemen via lotte.van.breemen@tpceindhovennoord.nl of Ambro Slegers via ambro.slegers@tpceindhovennoord.nl 


Drukte op padelbanen vraagt om nieuwe afspraken

Als je regelmatig padel speelt, dan heb je gemerkt dat het druk is en vaak lastig is om een baan te reserveren. Vanaf 10 oktober hanteren we de volgende afspraken, zodat alle leden een kans krijgen om te padellen:

Maximaal 2x spelen tijdens piekuren: Leden mogen tijdens piekuren (ma-do vanaf 18 uur, za-zo 08-13 uur) maximaal 2x spelen. Dit geldt voor vrij spelen en training, dus volg je training in een piekuur dan mag je nog 1x vrij spelen tijdens piekuren. We tellen de training mee als speelmoment om zo mensen die niet trainen ook de kans te geven in de piekuren te spelen. De kosten van de training zijn voor de trainer en niet voor de baanhuur. Wil je liever vrij spelen en niet trainen, dan ben je uiteraard vrij om je terug te trekken uit de training;  Padelhussel van woensdagavond naar zondagavond: We gaan de padelhussel verzetten van de woensdagavond naar de zondagavond vanaf 19 uur. De hussel is een groot succes maar op woensdagavond zijn er door de training te weinig banen beschikbaar om de hussel goed te laten verlopen. Op zondagavond is het rustig en zijn er 6 banen die gebruikt kunnen worden voor de padelhussel. Op 5 oktober is de laatste padelhussel op woensdag, op 16 oktober is de eerste padelhussel op zondag; Iedere dag training: Er is enorm veel animo voor de padeltraining. We willen zoveel mogelijk leden, die hebben ingeschreven, de kans geven om te trainen. Daarom hebben we samen met Padel Brabant extra trainingscapaciteit gecreëerd. Vanaf 10 oktober zijn er daarom op maandag- t/m donderdagavond 2 banen, op vrijdagmiddag, zaterdag- en zondagochtend 1 baan gereserveerd voor training. Training telt dus voor de lessende leden als een speelmoment;  Uitbreiding padelbanen: Het bestuur is samen met een werkgroep bezig te kijken naar de uitbreiding van de padelbanen. Tijdens de ALV op 14 november zal een uitleg gegeven worden over de mogelijke scenario’s rondom deze uitbreiding.  Vragen Heb je vragen over de afspraken rondom de drukte op de padelbanen? Neem dan contact op met de padelcommissie via padel@tpceindhovennoord.nl 


Succesvolle Groen-Klus-Schoonmaakdag

Een dertigtal vrijwilligers heeft op zondag 18 september een bijdrage geleverd aan de Groen-Klus-Schoonmaakdag. Ze gingen aan de slag om het paviljoen en park op te knappen. De platanen rondom het terras zijn gesnoeid, het onkruid in de bloembakken en grasveld is verwijderd, de keuken grondig gepoetst en de sponsorborden bij de rest van de banen opgehangen. Na een ochtend hard werken, werd de dag afgesloten met een gezamenlijke lunch. Namens het bestuur bedanken we alle vrijwilligers die meegeholpen hebben!


Vacatures bestuur

In het voorjaar van 2023 treden Chris Methorst (penningmeester) en Ton Paulusse (voorzitter) af en zullen niet herkiesbaar zijn voor een bestuursfunctie. Lotte van Breemen (tennis en padel) is aftredend maar blijft wel in het bestuur. Door het aftreden van Chris en Ton ontstaan er twee vacatures in het bestuur. 

We roepen leden, die interesse hebben in een van deze functies, op zich te melden voor een gesprek met het bestuur. Dit kan tot en met 1 december. Onderaan dit bericht kun je de profielschetsen voor deze functies downloaden. Heb je belangstelling, stuur dan een mailtje naar secretaris Zwannet Dijkstra via info@tpceindhovennoord.nl 


Dinsdagmiddag Dames Dubbel Competitie

In de wintermaanden, van oktober tot en met maart, organiseren wij een Dinsdagmiddag Dames Dubbel Competitie. Deze winter starten we op 4 oktober. We spelen van 13.30 tot 14.30 uur. Daarna drinken we samen gezellig nog iets in het paviljoen.

OpzetWe spelen in 3 poules van elk maximaal 10 koppels. Bij al te slecht weer gaat het niet door en sturen we een mail rond, maar dat gebeurt maar zelden. Voor komende winter kunnen we nog enkele koppels gebruiken, Je kunt ook met 3 personen inschrijven, zodat je met je eigen team kunt rouleren. Ook hebben we een reservelijst waar je gebruik van kunt maken als een van de twee niet kan. Aanmelden en informatieMocht je informatie willen of direct willen inschrijven, schroom niet en bel of mail: Marian van Breugel Tel.06-14362021 mail: m.m.m.van.breugel@hotmail.com Dorothé van Breemen Tel.040-2411632/06-15341002 mail: g.vanbreemen1@gmail.com


Henk Schalkwijk bestuurslid Accommodatie & ICT

Henk Schalkwijk treedt toe tot het bestuur van onze club en zal verantwoordelijk worden voor Accommodatie & ICT. Hij vervangt Frans van Leeuwen die recent gestopt is met zijn bestuursfunctie. 

“Ik kijk ernaar uit om aan de slag te gaan als bestuurslid. Met mijn kennis en ervaring hoop ik een mooie bijdrage te kunnen leveren aan het goed functioneren van onze club.” Henk vormt samen met Ton Paulusse (voorzitter), John van der Made (vice-voorzitter), Zwannet Dijkstra (secretaris), Chris Methorst (penningmeester), Ambro Slegers (tennis) en Lotte van Breemen (padel) het bestuur van TPC Eindhoven Noord.


Park rookvrij vanaf 1 aug

Vanaf 1 augustus zijn alle sportaccommodaties in Eindhoven rookvrij. Dat betekent dat op ons park, langs de lijn en op het terras geen sigaar, sigaretten, e-sigaret of aanverwanten opgestoken mag worden.  

Waarom rookvrij? Zien roken, doet roken. Als kinderen anderen zien roken, lijkt dat normaal en misschien zelfs aantrekkelijk. Zeker als zij mensen zien roken naar wie zij opkijken zoals andere sporters, trainers en ouders. Daarnaast is meeroken zowel binnen als buiten schadelijk, met name voor kinderen. Ook in de buitenlucht kunnen kinderen in aanraking komen met tabaksrook. Door een rookvrij sportpark voorkomen we dit. Kijk op www.rookvrijegeneratie.nl/sport voor meer informatie.  We vragen rokers om buiten het terrein te roken en dus buiten het zicht te roken.  


Drukte padelbanen

Het aantal leden dat padel speelt binnen onze vereniging is sterk gegroeid. Daar zijn we heel erg blij mee, alleen betekent het ook dat het op sommige tijden erg druk is op de padelbanen. We zijn daarom bezig met de verkenning om het aantal padelbanen uit te breiden, de eerste gesprekken hierover zijn al gevoerd. De uitbreiding zal ten koste gaan van tennisbanen, omdat daar de druk op de banen minder groot is. En de groei van onze club bij padel zit. Hoeveel padelbanen we extra kunnen aanleggen, waar en op welk moment is nu nog niet duidelijk, we houden jullie op de hoogte. Daarnaast denkt het bestuur erover na om een ledenstop in te voeren. Ons huidige aantal zit inmiddels rond de 2000 leden.


Groene vingers en handige Harries gezocht

Voor onze groen- en klusploeg zijn we op zoek naar groene vingers en handige Harries! Vind je het leuk om het groen op ons park te onderhouden of ben je goed met gereedschap? Meld je dan aan via voorzitter@tpceindhovennoord.nl Hieronder een korte uitleg over wat voor kennis en kunde we nodig hebben:

Groenploeg Het groen in de borders rondom het paviljoen staat er mooi bij. Dat willen we graag zo houden. We zijn daarom op zoek naar een groepje mensen die deze taak op zich wil nemen. Onkruid wieden, snoeien, schoffelen, soms een plantje zetten. Meld je aan als je dit leuk vindt om te doen! Klusploeg Soms is er een klusje wat gedaan moet worden; je kent dat wel van thuis. Het is te klein om een bedrijf in te schakelen, maar je moet zelf wel wat handig zijn. Als we een groepje hebben dat regelmatig een klusje wil klaren, dan scheelt dat de vereniging veel geld en ergernis. Ben jij handig en wil je met enkele andere leden regelmatig wat reparaties doen, dan hebben we jou nodig!


Hussel in de zomer

Ook in de zomer kun je blijven husselen voor padel en tennis:

Padel
Woensdagavond van 19.00 tot 22.30 uur: beginners en licht gevorderden om 19.00 uur (niveau 7-8-9-) en beter gevorderden en wedstrijdspelers (niveau 3-4-5-6) om 20.30 uur.
17 juli is de laatste zondagavond hussel voor de zomervakantie. De tijden en indeling is hetzelfde als op de woensdagavond.

Tennis
Maandag- en woensdagavond van 19.30 - 21.00 uur.
Maandag-, woensdag- en vrijdagochtend van 09.30 - 11.00 uur (behalve tijdens het Seniorentoernooi van 1-5 aug 2022).


Prijsstijging hapjes en drankjes per 1 juni

 
Vanaf 1 juni worden de prijzen van de hapjes en drankjes in het paviljoen verhoogd. Dit heeft de maken met inflatie en de stijging van de inkoopprijzen. Vanuit deze inkoopprijzen bepaalt het bestuur een bepaalde winstmarge, die onder andere gebruikt wordt om de energie- en schoonmaakkosten van het paviljoen te bekostigen.

 


Update padelbanen: sleepnetten en afhangen

Om ervoor te zorgen dat iedereen optimaal van onze padelbanen gebruik kan maken, vragen we jullie om je aan de volgende afspraken te houden:


Vrijwilligers gezocht: meld je aan!

TPC Eindhoven Noord bestaat bijna een half jaar en we hebben de afgelopen maanden hard gewerkt aan de opbouw van onze nieuwe club. We hebben volop plannen om ons park en paviljoen nog mooier in te richten en leuke activiteiten te organiseren voor al onze leden. Om dat voor elkaar te krijgen, zijn we hard op zoek naar vrijwilligers! Het zou fijn zijn als je je als lid een paar uur per jaar in wilt zetten en zo een mooie bijdrage levert aan de groei en bloei van TPC Eindhoven Noord. De club is van en voor de leden, maar ook door de leden! Elk lid draagt zijn/haar steentje bij. Bekijk via deze pagina de vacatures voor vrijwilligers die we hebben.

Omschrijving vacaturesOp de vacaturepagina vind je per commissie een omschrijving van de taken. Staat er een vrijwilligersfunctie tussen die jou aanspreekt, neem dan contact op met de commissievoorzitter. Het aantal uren verschilt per commissie en we zijn blij met ieder uurtje dat een lid zich wil inzetten. Werkwijze commissiesAls lid van een commissie werk je volop mee aan de vereniging. Wij vinden de zeventien commissies die we hebben het hart van de vereniging. We belonen onze commissieleden met een jaarlijks etentje met de commissie, met gratis drankjes op het moment dat je in dienst bent en met een jaarlijkse vrijwilligersdag. Het belangrijkste wat commissieleden ervaren is dat we samen doen en werken en daarin het plezier vinden.  We zien jouw aanmelding graag tegemoet, want we hebben jouw hulp hard nodig.  Alvast bedanktBestuur TPC Eindhoven Noord


Toegang paviljoen

Leden zijn niet meer automatisch geautoriseerd voor toegang tot het paviljoen op specifieke dagen, ook teamcaptains niet. Alleen wanneer je in het bardienstsysteem geregistreerd staat, kun je het paviljoen openen en sluiten. Ben jij teamcaptain en moet er een wedstrijd ingehaald worden? Of heb je om een andere reden toegang tot het paviljoen nodig, dan meld je de datum en tijdstip bij de bardienstplanning via bardiensten@tpceindhovennoord.nl Zij verlenen jou dan voor dat specifieke moment toegang tot het paviljoen. Door deze werkwijze aan te houden, voorkomen we dat iedereen altijd toegang heeft. 

 

 


Bardienstplanning online zichtbaar

De bardienstplanning is vanaf deze week online zichtbaar in de ClubApp en op de website. Hieronder lees je hoe je de planning (na inloggen) online kunt vinden. We hebben de bardiensten online gezet, zodat vrijwilligers makkelijk kunnen zien wanneer er nog een bardienst gedraaid moet worden. Vervolgens kunnen ze zich ook online inschrijven. Voor de teams die competitie spelen, werken we al op deze manier om de bardiensten ingevuld te krijgen.

ClubAppOp de Clubapp kun je de bardienstplanning vinden onder menu en dan bardiensten. WebsiteOp de website (na inloggen) onder het kopje “Over de club”. Om in te loggen op de website, klik je op het oranje icoontje met wit silhouet rechtsboven op de homepage. Je hebt een username en een wachtwoord nodig. Als je deze nog niet of niet meer weet, kun je “opvragen” aanklikken. Je E-mail/gebruiker is het e-mailadres (dat bij de ledenadministratie is gekoppeld aan jouw lidnummer) OF het KNLTB-nummer. Na opvragen krijg je op jouw e-mailadres de instructie om je wachtwoord (opnieuw) in te stellen.    Oproep teamcaptainsWe roepen de captains op om leden uit hun team nog aan te sporen om een bardienst te draaien. We hebben helaas nog niet alle competitiedata ingevuld. ZomertoernooiVan 18 tot en met 26 juni vindt het Open Zomertoernooi plaats, daar zoeken we ook bardienstvrijwilligers voor. Binnenkort meer over de data en tijden van de bardiensten tijdens dit toernooi.    


Padelhussel om de week op zondag

[EN BELOW] Door het succes van de padelhussel op zondag 1 mei, is besloten deze voort te zetten. Vanaf aanstaande zondag, 8 mei, gaan we om de week (even weken) een padelhussel organiseren. Vanaf 19.00 uur ben je van harte welkom om een balletje te slaan, nieuwe leden te leren kennen en je niveau te verbeteren. We gaan hiermee door tot de zomervakantie. De data komen nog in de agenda te staan.

The padel toss on Sunday continues. From Sunday May 8 we will organize a padel toss every other week (even weeks).
From 19:00 hr you are welcome to play some games, get to know new members and improve your level.
We will continue with this until the summer holidays. The dates will be added to the agenda.

 


Oude pasjes niet meer geldig

De KNLTB-pasjes van TV Prinsejagt en TV Tegenbosch zijn vanaf 16 april niet meer geldig. Dat betekent dat je daarmee niet meer via de toegangspoort het park op komt. Ben je nog niet in het bezit bent van je nieuwe KNLTB-pas? Stuur een mail naar leden@tpceindhovennoord.nl, dan kun je afspreken wanneer je je nieuwe KNLTB-pas op kunt halen.


Poule-indelingen interne tenniscompetitie

De interne tenniscompetitie 2022 kan van start gaan. De poule-indelingen zijn gemaakt en kun je hier vinden (alleen te zien als je inlogt). Alle wedstrijden zijn ingepland. Wil je op een andere datum of tijd spelen, dan neem je contact op met je tegenstander(s). Voor vragen kun je een bericht sturen naar internetennis@tpceindhovennoord.nl


Andere opzet padelhussel

De padelhussel op woensdagavond is populair. Om iedereen de kans te geven te spelen, gaan we de opzet vanaf morgen (23 mrt) aanpassen. [English version below]

We proberen de drukte wat meer te spreiden door de kleinere groepen (beginners en wedstrijd) op een ander moment te laten spelen. De grootste groep (gevorderden) kan tijdens de gehele hussel in- en uitstromen. De indeling is als volgt: Beginners: 19.00 - 20.30 uur Gevorderden: 19.00 – 22.30 uur Wedstrijd: 20.30 – 22.30 uur Extra hussel Uit de poll, die we gehouden hebben onder padelleden, blijkt dat er behoefte is aan een extra hussel in het weekend. De voorkeur gaat uit naar de zondagmiddag. Deze hussel kan pas van start gaan als er extra vrijwilligers komen om deze hussel te organiseren. Wil je meehelpen, stuur dan een bericht naar Valérie Baudoin/Lotte van Breemen via padel@tpceindhovennoord.nl [English version] Different setup padelhusselThe padelhussel on Wednesday evenings is popular. To give everyone the chance to play, we will change the setup starting tomorrow (Mar 23).We try to spread the crowds a bit more by letting the smaller groups (beginners and competition) play at a different time. The largest group (advanced) can flow in and out during the entire shuffle. The format is as follows: Beginners: 19.00-20.30 h Advanced: 19:00-22:30 h Match: 20.30-22.30 h Extra husselThe poll, which we held among padel members, shows that there is a need for an extra hussel during the weekend. Preference is given to Sunday afternoon. This hussel can only start if extra volunteers come to organize this hussel. If you want to help, send a message to Valérie Baudoin/Lotte van Breemen via padel@tpceindhovennoord.nl 


Help mee bij de tennis- of padelhussel

 Zowel voor de tennis- als de padelhussel zoeken we vrijwilligers om de hussel te coördineren.

 

Tennishussel De hussel op maandag- en woensdagavond begint om 19.30 uur en duurt 2 rondes van 45 minuten. Van de vrijwilliger wordt verwacht ongeveer 30 minuten van tevoren aanwezig te zijn. Deelnemers leveren hun pasje in en worden door de vrijwilliger ingedeeld op sterkte. Tijdens de eerste ronde wordt door de vrijwilliger de indeling gemaakt voor de tweede. Je bent als vrijwilliger aanspreekpunt tijdens de husselavonden en houdt in de gaten hoe de wedstrijdjes verlopen. Wil je meehelpen, stuur dan een bericht Christel le Pair via hussel@tpceindhovennoord.nl Padelhussel Sinds een paar weken zijn we begonnen met de padelhussel op woensdagavond, van 19.00 tot 22.30 uur. We zijn blij met de belangstelling en hebben aan padelleden gevraagd of een extra hussel gewenst is. Dat bleek en de voorkeur gaat uit naar de zondagmiddag, van 14.00 tot 17.00 uur. We kunnen deze alleen starten als er extra vrijwilligers de hussel gaan coördineren. De bedoeling is dat er een poule van vrijwilligers komt die om beurten in tweetallen op woensdag of zondag de hussel regelen. Je kunt dan zelf gewoon meespelen en leert veel mensen kennen. Heb je interesse, stuur dan een bericht Valérie Baudoin /Lotte van Breemen via padel@tpceindhovennoord.nl Draag je steentje bij aan de club en geef je op als vrijwilliger voor de tennis of padelhussel!    


Zo 3 april eerste jeugdtoernooi

Op zondag 3 april kunnen jeugdleden meedoen aan hun eerste toernooi voor TPC Eindhoven Noord. Deelname is gratis en inschrijven kan tot uiterlijk zondag 27 maart via jeugdcommissie@tpceindhovennoord.nl 

 

 

De indeling voor het toernooi is als volgt: 12.00 uur-17.30 uur (categorieën groen en junioren) 15.00 uur-17.30uur (categorieën rood en oranje) Tijdens deze gezellige en sportieve middag heb je de kans om je tennismaatjes weer te ontmoeten en tussen de wedstrijden door kun je kennismaken met padel. Ook is de frietkar geregeld. Dit toernooi is een mooie voorbereiding op de KNLTB Voorjaarscompetitie. Wij hopen je te zien op zondag 3 april! Met sportieve groet, De Jeugdcommissie    


Interne competitie padel en tennis

Binnenkort starten we zowel voor padel als tennis met een interne competitie. Een korte uitleg over beide competities. 

Laddercompetitie padel Vanaf 15 maart start voor seniorleden de interne dubbel laddercompetitie. Iedereen kan meedoen, ongeacht je speelsterkte. Speeldata zijn flexibel, je speelt een keer per twee weken wanneer het jou uitkomt. We gebruiken hiervoor de KNLTB Match app. Hoe werkt het? De ladder start op 15 maart 2022; Je komt in een ‘ladder’ (klassement) met alle koppels die meedoen; Elke 2 weken start een nieuwe ronde, waarin je automatisch gekoppeld wordt aan een tegenstander van jouw niveau; Je wisselt van plek als je wint van iemand die hoger staat; Je bepaalt onderling wanneer je speelt, dus je speelt wanneer het jou uitkomt; Je kunt makkelijk rondes overslaan of je uitschrijven als je niet meer mee wilt spelen. Hoe schrijf je je in?  Download de KNLTB Match app (iOS of Android); Ga naar Flexcompetities; Zoek en geef je op voor onderstaande ladder: Padel TPC Eindhoven Noord Beide spelers melden zich aan voor de app, 1 speler geeft het team op. Interne competitie tennis Vanaf 18 april start voor seniorleden de interne tenniscompetitie. Inschrijven kan tot uiterlijk 27 maart en alleen via toernooi.nl. Hoe werkt het? De wedstrijden worden gespeeld tussen 18 april 2022 en 31 januari 2023; De categorieën zijn: HE, DE, HD, DD en GD. Per onderdeel zijn er 7 poules. Je kunt maximaal voor 3 onderdelen inschrijven.  Hoe schrijf je je in? De inschrijving gaat via toernooi.nl, klik op deze link; Bij speelsterkte geef je de gewenste poule aan (1 t/m 7), dat is dus niet je speelsterkte; Heb je vorig jaar meegedaan, dan kun je de poule van afgelopen jaar opgeven; Doe je voor de eerste keer mee, kijk dan naar spelers met een vergelijkbare sterkte die zich al hebben ingeschreven; Weet je niet in voor welke poule je moet inschrijven, stuur dan een mail voor advies naar internecompetitie@tpceindhovennoord.nl ; De indeling per poule is afhankelijk van: Jouw prestaties van het afgelopen jaar en/of; Jouw speelsterkte en/of; Aantal aanmeldingen per poule (er is een maximum aantal deelnemers per poule) en/of; Inzichten van de commissie Interne tenniscompetitie. Mocht je nog geen dubbelpartner hebben, maar wel deel willen nemen aan de interne competitie dan vul je bij dubbelpartner in ‘partner gevraagd’; Inschrijven kan tot uiterlijk 27 maart en alleen via toernooi.nl. De commissie communiceert via toernooi.nl en per mail over de interne competitie dus check of jouw gegevens nog kloppen.


Hulp gezocht voor de bardienstvrijwilligers

Er zijn op dit moment te weinig vrijwilligers beschikbaar om de bardiensten in te kunnen vullen. Daarom zijn we hard op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om op een bepaalde dag/moment bardienst te draaien. Dat hoeft zeker niet iedere week, we zijn al erg geholpen met leden die een aantal keer per jaar willen helpen.

 

Via onderstaande formulier kun je aangeven wanneer je beschikbaar bent. Om je een goede start te geven, krijg je altijd een barinstructie. Als je je aanmeldt als barvrijwilliger, maken we een afspraak om die barinstructie te geven. We rekenen op jullie hulp! Met sportieve groet,De bardienstplanners     [form_adv]          


Update corona: versoepelingen sportclubs

Tijdens de persconferentie op dinsdag 15 februari heeft het kabinet versoepelingen aangekondigd, die ook gelden voor de sportclubs. De KNLTB laat weten dat het volgende vanaf vrijdag 18 februari weer mogelijk is. Meer info kun je vinden op deze pagina.

 


Proeflessen padel voor jeugd

Voor de jeugd (6-17 jaar) organiseert Padel Brabant 3 proeflessen. Op woensdagmiddag 9, 16 en 23 maart kan een kennismakingstraining gevolgd worden. Van 16-17 uur voor kinderen in de leeftijd van 6 tot 12 jaar en van 17 tot 18 uur voor jongeren van 13 tot 17 jaar. Er zijn dan geen tennistrainingen voor de jeugd. Ook kinderen van buiten TPC Eindhoven Noord kunnen de proeflessen padel volgen. Meer info en inschrijven kan via deze link.

Jeugdtraining padelWil je als jeugdlid padeltraining volgen, dan kun je je inschrijven voor de 6 lessen die starten in de week van 7 maart en duren tot medio april (week 10,11,12,13,14,15). De jeugdlessen worden gegeven op maandagmiddag, dinsdagmiddag, woensdagmiddag & zondagochtend. Inschrijven gaat via deze link en kan tot en met 27 februari.  


Ledenlijst in ClubApp

In de ClubApp gaan we per 3 februari de ledenlijst activeren en de foto's zichtbaar maken. Bij het afhangen van een baan zie je dan welke andere leden een baan gereserveerd hebben. Daarbij worden, indien beschikbaar, ook de foto's van de leden getoond. Leden die geen toestemming hiervoor hebben gegeven, verschijnen uiteraard niet met hun foto in het overzicht. 

Door een technisch probleem is van een aantal voormalig Prinsejagtleden de foto nog niet beschikbaar. Hier wordt aan gewerkt. Voor de voormalig leden van Tegenbosch geldt dat wat zij bij de vorige versie van de ClubApp ingesteld hadden aan privacy-instellingen, nu ook is ingesteld bij de nieuwe versie. De ledenlijst kun je vanaf 3 februari vinden in het menu in de ClubApp. Extra beveiliging Omdat we de ledenlijst gaan activeren, wordt er vanaf 3 februari om een extra beveiliging gevraagd als je de ClubApp opent. Afhankelijk van jouw telefoon en/of keuze is dat een aanvullende pincode, face ID of vingerafdruk. We bouwen deze extra beveiliging in, omdat jouw gegevens en die van de andere leden van TPC Eindhoven Noord dan niet op straat komen te liggen als bijvoorbeeld jouw telefoon gestolen wordt. Privacy-instellingen In de ClubApp kun je zelf bepalen welke van jouw gegevens zichtbaar zijn voor andere leden van TPC Eindhoven Noord. Je past deze privacy-instellingen aan door in het menu onder je naam op ‘Bekijk mijn lidmaatschap’ te klikken. Vervolgens kies je voor privacy-instellingen en daar geef je aan wat er wel en niet zichtbaar mag zijn voor anderen. In deze bijlage lees je waar je deze instellingen kunt vinden en hoe je ze ‘aan’ of ‘uit’ kunt zetten. Mijn meldingen In de ClubApp plaatsen we onder Clubnieuws de meest actuele berichten over TPC Eindhoven Noord. Wil je dit nieuws niet missen, dan kun je onder ‘Mijn meldingen’ een vinkje aanzetten en krijg je een pushnotificatie als er een nieuw bericht in de app is geplaatst. Ook voor andere onderdelen kun je de meldingen ‘aan’ zetten. Kijk hoe je dat doet in deze bijlage. Vragen Heb je nog vragen over de ClubApp, stuur dan een mail naar clubapp@tpceindhovennoord.nl  


Update praktische zaken

Via dit bericht brengen we je op de hoogte van de praktische zaken rondom TPC Eindhoven Noord. Een aantal dingen zijn nog in ontwikkeling. Hieronder een overzicht van de belangrijkste zaken:

 Nieuwe pasjes: ​Op 1 februari worden de nieuwe pasjes aangemaakt, vervolgens zorgt de ledenadministratie voor het uitdelen. Je krijgt daar nog bericht over. Openingstijden paviljoen: ​Volgens de nieuwe coronaregels mag het paviljoen weer open. De openingstijden zijn als volgt: Maandag-, woensdag en vrijdagochtend: 09.30 uur tot ca 12.00 u; Maandag t/m vrijdagavond: 19.00 uur tot 22.00 u; Zondagochtend: 10.00 uur tot 12.30 u Update coronaregels: De coronaregels zijn versoepeld. Dat betekent dat er weer club overstijgende wedstrijden plaats mogen vinden en dat er publiek is toegestaan bij wedstrijden en trainingen. Klik hier voor het laatste nieuws op de site van de KNLTB.​ Aankleding park in ontwikkeling: ​Naast het nieuw ingerichte paviljoen wordt ook het park aangekleed volgens de kleuren en logo van TPC Eindhoven Noord. De komende weken zullen er nieuwe vlaggen, banners en borden geplaatst worden. Voortgang bouw padelbanen: De bouw van de nieuwe padelbanen gaat snel. Inmiddels staan de vier padelkooien en zijn de glazen wanden erin gezet. Binnenkort wordt gestart met het leggen van de blauwe mat. Paviljoen Prinsejagt: Er zijn gesprekken om het paviljoen van Prinsejagt te verkopen. Zodra er meer bekend is, laten we het jullie weten. ALV: de eerste ALV van TPC Eindhoven Noord zal plaatsvinden op dinsdag 22 maart. Hulp gezocht bij verbouwing paviljoen: de werkgroep Accommodatie is druk bezig met het plan voor de verbouwing van het paviljoen. Ze hebben jullie hulp nodig om de kosten voor deze verbouwing zo laag mogelijk te houden. De vraag is of jullie contacten, kennis of materialen hebben van: aannemers, sloopwerkzaamheden, bouwmaterialen (stenen, kozijnen, vloeren etc.), afval/containers, stucwerk en elektra. Heb je de gouden tip? Stuur een mail naar Rutger Kerstens: r_kerstens@hotmail.com.  Nieuwsupdate van 15.01.2022 Baan reserveren: Als je een baan reserveert zie je nog geen namen en foto’s in het overzicht. Hier wordt door ICT aan gewerkt. Dit heeft o.a. te maken met het uploaden van de foto’s en de AVG-wetgeving. Het afhangen kan 48 uur vanaf het einde van het tijdslot dat je wilt reserveren: dus op dinsdag vanaf 12 u kun je een baan afhangen voor donderdag van 11 tot 12 u. Via de mail krijg je een bevestiging van je reservering; Opknappen paviljoen: De afgelopen weken is een groep vrijwilligers bezig geweest met het opknappen van het paviljoen. Er is geverfd en met nieuw meubilair gezorgd voor een andere uitstraling en aankleding. Zodra het paviljoen weer open mag, dan organiseren we rondleidingen voor leden die daar behoefte aan hebben; Verbouwing paviljoen: De werkgroep Accommodatie is in gesprek met een architect voor een ontwerp voor de verbouwing van het paviljoen; Update coronamaatregelen: er mag weer getraind worden dus vanaf ma 17 jan worden de trainingen weer volgens het vaste rooster hervat. Ook kan er weer gedubbeld worden en is het toegestaan om interne wedstrijden te spelen. De tennis hussel gaat vanaf ma 17 jan van start.


Hulp nodig verbouwing paviljoen

De werkgroep Accommodatie is druk bezig met het plan voor de verbouwing van het paviljoen. Ze hebben jouw hulp nodig om de kosten voor deze verbouwing zo laag mogelijk te houden. De vraag is of je contacten, kennis of materialen hebben van: aannemers, sloopwerkzaamheden, bouwmaterialen (stenen, kozijnen, vloeren etc.), afval/containers, stucwerk en elektra. Heb je de gouden tip? Stuur een mail naar Rutger Kerstens: r_kerstens@hotmail.com


Contributie 2022

Bij TPC Eindhoven Noord is vastgelegd dat de contributie eind januari wordt geïnd. Zoals jullie weten gaat dit via automatische incasso. Op dit moment is de Postbank nog aan de slag met de verificatie van de bestuursleden van TPC Eindhoven Noord en kan de inning van de contributie nog niet plaatsvinden. Daarom is besloten om de incasso van de contributie uit te stellen naar eind februari.

  Jullie ontvangen per mail, voordat de incasso plaatsvindt, een factuur met het te betalen bedrag. De bedragen van de contributie zijn bij het fusievoorstel vastgelegd. Geen van de leden gaat meer contributie betalen dan vorig jaar bij TV Prinsejagt of TV Tegenbosch. De verschillende contributiebedragen kun je vinden op deze pagina.   Heb je vragen over de contributie, stuur dan een mail naar: penningmeester@tpceindhovennoord.nl   Ik wens jullie alvast veel plezier bij de nieuwe vereniging.   Groet,   Chris Methorst Penningmeester    


Paviljoen open vanaf 26 jan

Het paviljoen is vanaf woensdag 26 januari om 19.00 uur weer open. Volgens de nieuwe coronamaatregelen tot 22.00 uur. Bezoekers dragen een mondkapje en houden 1,5 meter afstand. De barmedewerkers controleren de coronacheck-app van de bezoekers. Inmiddels kan er weer met pin betaald worden in het paviljoen.

De openingstijden zijn als volgt:

 


Tennishussel van start

Gelukkig mogen we weer dubbelen en interne wedstrijden spelen, dus vanaf maandag 17 januari starten we met de tennishussel.

Vanuit beide clubs is er overleg geweest met de mensen die de hussels verzorgden en is er gezamenlijk een nieuwe husselcommissie samengesteld. Onderstaande momenten zijn gekozen om te gaan husselen en jullie zijn hierbij allemaal van harte welkom!! maandag- en woensdagavond vanaf 19.30 uur 2 x 45 min, indeling op sterkte maandagochtend 9.30-11.00 uur 1 x 1,5 uur, indeling niet op sterkte woensdagochtend 9.30-11.00 uur 2 x 45 min, indeling op sterkte vrijdagochtend 9.30-11.00 uur 1 x 1,5 uur, indeling niet op sterkte


Baan afhangen

Via de ClubApp van Allunited kun je een baan afhangen. Dat kan maximaal 48 uur van tevoren. In de app zie je in de linkerkolom de banen staan: donkerblauw (1-4, 13-16) zijn de smashcourt tennisbanen, donkergroen (5-12, 17-21) zijn de kunstgras tennisbanen, lichtgroen (1-6) zijn de padelbanen. Op het plaatje hiernaast zie je het overzicht van het park met de nummering van de banen.

AfhangenOm een baan af te hangen, download je de ClubApp van AllUnited. Als je een baan reserveert en je kijkt in het overzicht, dan zie je een grijs balkje staan. Alleen van de leden die toestemming hebben gegeven, zie je in dat grijze balkje de foto's staan. Bij de padelbanen zie je baanverhuur staan, als er externen een baan hebben gehuurd.


Van oud naar nieuw

Op 31 december 2021 heeft het bestuur bij de notaris haar handtekening gezet onder de fusie-akte. Op 1 januari 2022 is onze nieuwe vereniging, TPC Eindhoven Noord, van start gegaan. We hadden ons de start van TPC Eindhoven Noord natuurlijk anders voorgesteld dan met een, vanwege corona, gesloten paviljoen en een flink aantal beperkingen op de banen. Maar dat is niet anders, we zijn blij dat we de fusie goed hebben afgerond en dat TPC Eindhoven Noord als nieuwe vereniging bestaat.

Vanaf nu hebben alle leden de mogelijkheid om te spelen op 21 tennisbanen en 2 padelbanen. De bouw van de vier extra padelbanen is in volle gang, in maart hopen we deze in gebruik te kunnen nemen. Op dat moment willen we met alle leden stilstaan bij de start van TPC Eindhoven Noord en de vereniging alsnog feestelijk inluiden. Op verschillende terreinen wordt er hard gewerkt aan de inrichting van onze nieuwe vereniging. Het bestuur heeft de portefeuilles verdeeld en er zijn, vanuit de bestaande commissies, nieuwe commissies ingericht. We zijn blij dat de meeste commissies al meteen goed zijn bezet en volop aan het werk zijn gegaan. Hier en daar kunnen we nog wel mensen gebruiken, dus wie iets wil doen, schroom niet en meld je aan bij een van de bestuursleden. Binnenkort zullen we jullie het bestuur en de verschillende commissies voorstellen. Houd de club-app vooral goed in de gaten, want dat is voor nu ons belangrijkste medium, en vanaf medio januari ook de nieuwe website.   Ik hoop dat de coronamaatregelen snel kunnen worden versoepeld en dat we volop kunnen genieten van tennis en padel. Tevens hoop ik je dan een keer te ontmoeten op ons park.   Met vriendelijke groet, namens het gehele bestuur,   Ton Paulusse voorzitter        


AllUnited